poniedziałek, 4 stycznia 2016

Etui na tablet/telefon

W życiu nie można myśleć tylko o innych. Nie jesteśmy w stanie być szczęśliwi, jeśli w ogóle nie będziemy myśleć o sobie i robić czegoś dla siebie. Każdego dnia powinniśmy znaleźć taki moment, kiedy reszta na chwilę zejdzie na boczny tor. Taką chwilę, w której zrobimy coś wyłącznie dla siebie i dla swojej satysfakcji. To może być moment, kiedy nasz mąż zajmuje się dzieckiem, a my robimy sobie domowe SPA w wannie. Być może będzie to chwila z książką, gdzie nic oprócz lektury nie będzie nas interesować. Dla niektórych taką chwilą mogą być zakupy, ugotowanie ulubionej potrawy czy oddanie się ćwiczeniom fizycznym. Rzeczy, które możemy zrobić dla siebie, jest masa. A ich różnorodność zależy od nas. Ile ludzi - tyle pomysłów na spędzenie chociaż chwilki dziennie tylko dla siebie. I to się tyczy każdego.

Postanowiłam dzisiaj także znaleźć taką chwilkę i zrobić coś egoistycznie dla siebie. Nie wybrałam się na zakupy, nie wzięłam się za książkę czy film. Postanowiłam sobie coś uszyć (bardzo zaskoczeni to pewnie nie jesteście, choć ja bardzo rzadko szyję coś dla siebie; szewc bez butów chodzi, czy jakoś tak ;). Padło na etui na mój tablet. Miałam kupić, ale w sumie...stwierdziłam, że przecież jak uszyję, to przynajmniej to etui będzie dokładnie takie, jak chcę. A więc zrobiłam sobie etui zapinane na rzep, z szarego minky. A środek wypełniłam jednym z moich ulubionych materiałów - szarych gwiazdek na białym tle. Miałam zamiar jeszcze bawić się w jakieś ozdabianie...ale doszłam do wniosku, że jednak preferuję prostotę. Efekt mojej pracy możecie podejrzeć na poniższych zdjęciach :)









A Wy co robicie dla siebie? :)

Dla zainteresowanych:
Etui na tablet/telefon może być uszyte w dowolnych kolorach oraz wybranym przez Was wymiarze. Może być zapisane z boku (jak na zdjęciach) lub z góry (w przypadku zamawiania etui na telefon).
A o kontakt proszę tutaj :)

7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne i milusie etiu *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne! telefonikowi musi być przytulnie w nim:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pomysłowo :) To co najbardziej podoba mi się w takich ręcznie robionych rzeczach to to, że są jedyne w swoim rodzaju :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne etui. Dla siebie to ja się wysypiam- podstawa ;) Poza tym lubię sobie usiąść z bliskimi przy gorącej herbatce. Takie rodzinne rozmowy i gry przy głośnym akompaniamencie mojego małego siostrzeńca odprężają mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)