niedziela, 3 stycznia 2016

Brelok do kluczy





Uwielbiam pierdoły. Piękne pierdółki. Wszelkiego rodzaju dekoracje - bardziej lub mniej przydatne. Tym razem zostałam poproszona o uszycie dużego breloka na klucze. Moja klientka zażyczyła sobie, żeby był żywy z jednej strony, a z drugiej bardziej stonowany. Koniecznie miał mieć kształt serca. Zadanie wykonałam, choć miałam na początku wątpliwości co do praktyczności takiego dużego breloka. Jednak po jego uszyciu zmieniłam zdanie :) 

Tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam sobie zrobić jednakowy. Nawet jeśli chodzi o jego wymiary! Bo to nie jest taki zwyczajny brelok do kluczy... to jest ozdoba i dekoracja domu przy okazji. A jeśli chodzi o jego praktyczność - szukanie kluczy w torebce to już naprawdę żaden problem ;)

A Wam jak się podoba? 









Dla zainteresowanych:
Breloczki mogą mieć dowolny rozmiar oraz wzór i kształt. O dodatkowe informacje proszę pytać tutaj :)

2 komentarze:

  1. Jest genialny. Prześliczny i oryginalny! Żałuję, że nie mam takich umiejętności i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niby pierdółki dodają uroku dla całego domku!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)