niedziela, 13 grudnia 2015

Inspiracje prezentowe


Dużo dostaję od Was maili i wiadomości na facebooku w sprawie prezentów. A raczej - inspiracji prezentowych. Pytacie, co mogę Wam polecić z mojej Szufladkowni. Co nadawałoby się na prezent najbardziej. W związku z tym poniżej przedstawiam Wam kilka pomysłów, które według mnie najlepiej się sprawdzą. Oprócz tego, żeby post był kompletny, dodaję pomysły niewzięte z Szufladkowni. Dla dorosłych, dla seniorów, dla kobiet, dla dzieciaków, dla fanatyków przyrody, a nawet dla osób, których nie jesteśmy w stanie...zdefiniować do końca ;)
Do Świąt zostało raptem 10 dni, a więc to już naprawdę ostatni dzwonek. Może coś zaczerpniecie z tych moich inspiracji, zobaczymy. Jeśli jakkolwiek Wam pomogłam, piszcie w komentarzach :)

1. Buciki/bamboszki
    Cieplutkie dwustronne. Idealne dla dzieci, które jeszcze nie chodzą.
    Można zamówić tutaj w różnej kolorystyce.


2. Kocyk/kołderka
    Ta opcja wg mnie nigdy się nie znudzi i nie przeje. Praktyczna, ciepła, a do tego ładna :)
    Można zamówić tutaj w różnej kolorystyce.


3. Przytulanka/metkowiec
    Dla większego i mniejszego bobasa.
    Można zamówić tutaj w różnej kolorystyce.


4. Komin albo apaszka pod szyję - bo do tego specjalnych rozmiarów znać nie trzeba ;)
    Można zamówić tutaj w różnej kolorystyce.


5. Klocki LEGO.
   Frajda chyba dla każdego dziecka... a serią LEGO DUPLO dzieci od 1,5 roku mogą się bawić. Mój    syn nawet jeszcze tyle nie ma, a LEGO bawić się uwielbia.



6. Mula/liczydło/kolejka
    Zwał jak zwał...zabawa jest przednia. A w dodatku ta mula jest drewniana.


A teraz coś dla starszych.. Kolejność będzie przypadkowa.

1. Cyprys.
    To drzewko jest po prostu cudne, a do tego ma banalne potrzeby pielęgnacyjne. Pachnie cytryną.         W pięknej, wysokiej doniczce będzie się idealnie prezentował.


2. Anioł.
    Anioły z reguły wszystkim kojarzą się dobrze, ochronnie, a do tego niektóre dostępne w
    sklepach...są po prostu urocze!!! Według mnie fajny pomysł dla ciotki, babci, mamy...


3. Książka.
   Coraz mniej ludzi czyta. Jednak jeśli mamy w rodzinie pasjonata - pomysł będzie jak najbardziej trafiony. Ja akurat załączam tutaj zdjęcie książki dla osób, które interesuje nasza historia.


4. Kosmetyki/świeczki
   To chyba jeden z najczęstszych wyborów jeśli chodzi o prezenty...  Ale co zrobić, jeśli już              naprawdę nie ma się pomysłu na nic innego? A dobre i dla pana, i dla pani.



5. Bony podarunkowe do sklepu/SPA
    To jest fajne rozwiązanie, kiedy chcielibyśmy komuś kupić ciuchy, ale nie znamy rozmiaru. Dajemy taki bon i wtedy mamy pewność, że ktoś sobie wybierze dokładnie to, co chce - i przede wszystkim w dobrym rozmiarze. A bon do SPA, do kosmetyczki...niejedna pani się ucieszy z takiego prezentu :)


6. Dekoracje
    Po mojemu...różne pierdółki do domu. Ramki na zdjęcia, figurki, rzeczy po prostu ładne.
 


To by było na tyle, jeżeli chodzi o moje pomysły. Cieszę się, że ja wybór prezentów mam już za sobą. Zawsze się biorę za to wcześnie, bo nie przepadam za chodzeniem po sklepach "na ostatnią chwilę". Mam nadzieję, że wśród moich inspiracji osoby, które jeszcze tych prezentowych wyborów nie dokonały, znajdą jakiś punkt zaczepienia :)

Dajcie znać, czy któryś z pomysłów Wam się podoba. A może to Wy macie jakieś nietuzinkowe, oryginalne prezentowe pomysły? :)

9 komentarzy:

  1. takie ciepłe kapcie do chodzenia po domu są na wagę złota zimą

    OdpowiedzUsuń
  2. te bamboszki dla dziecka są cudownie urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Chyba muszę w końcu zainwestować w świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej takie buciki będą idealnym prezentem dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze sie zastanawiam co dzieci widza w tym liczydle :D chyba wszystkie to uwielbiają :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)