poniedziałek, 28 grudnia 2015

Czapka i komin - nr jeden roku 2015


"Święta, święta i po świętach"... nie lubię tego powiedzenia. Z reguły faktycznie zaraz po świętach odczuwam lekkie rozgoryczenie...tyle przygotowań, tyle wolnego czasu, a tu nagle koniec. Jednak w tym roku jest inaczej. Mimo braku śniegu, ja jakoś wyjątkowo odczuwałam magię świąt. Pojęcia nie mam dlaczego. W każdym razie mamy już 28, a ja odnoszę wrażenie, że wciąż trwają święta. Ale to chyba, po prostu, nosi się w sobie... Ten post jednak zupełnie o czym innym.

Z racji tego, że rok 2015 dobiega końca, chciałam Wam pokazać zestaw, o który padło chyba najwięcej pytań. Jest to mianowicie czapka i komin ozdobione guziczkiem. Swoją drogą to był chyba jeden z pierwszych pomysłów, jakie przyszło mi do głowy uszyć. Bardzo mnie cieszy fakt, że nie jestem jedyną osobą, której się on podoba ;)

Skoro jest to nr jeden 2015, do 31 grudnia na ten zestaw przysługiwała będzie promocja na ten zestaw -20%. Każdą osobę chcąca taki komplet zamówić, proszę o kontakt TUTAJ.
Dostępne kolory:
szary
czarny
różowy
niebieski

A poniżej kilka zdjęć do wglądu i w celu przypomnienia, jak wygląda nr jeden 2015.












Na zdjęciach w czapce i kominie (wersja szara) mój synek.

Tymczasem życzę Wam, abyście spokojnie pozałatwiali wszystkie sprawy, które zamykają nasz 2015 rok, by móc powitać 2016 bez stresu i nerwów :)

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawa oryginalna czapeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie śliczne :) oryginalny pomysł :)
    A Twój chłopczyk jest prześliczny !!! :):):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)