środa, 2 grudnia 2015

Buciki/bambosze dla dziecka


Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś uroczego, kochanego, milutkiego...coś, w czym zakochałam się do szaleństwa. Mianowicie buciki/bamboszki dla maluszka :)

Buciki są dwustronne. Jedna strona to milusie minky, a druga to bawełna 100% ze wzorami.
Można je ubierać maleństwu na dowolną stronę albo wywijać.

Bambosze przeznaczone są WYŁĄCZNIE dla niemowlaków, które jeszcze NIE CHODZĄ.
Dlatego ubolewam, że mój mały szkrab już chodzi...i może posłużyć jedynie jako model ;)

Na poniższych zdjęciach pokazane są buciczki uszyte z połączenia granatowej bawełny w białe gwiazdki oraz szarego minky. Oczywiście, dostępnych wzorów jest masa :) Do wyboru do koloru...można obejrzeć na mojej stronie tutaj.

Co do rozmiaru bucików - do wyboru są dwa.
0-6 mc-y
6-12 mc-y

Przed zamówieniem najlepiej zmierzyć nóżkę dziecka. Gdy będzie mierzyła mniej niż 10 cm - wówczas zamawiamy rozmiar pierwszy (0-6). Jeśli powyżej 10 (6-12).














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)