wtorek, 20 października 2015

Szeleszcząca zabawka dla niemowlaka


Co najbardziej interesuje niemowlaka?
METKI !!!

A jeżeli zabawka wyposażona w kolorowe metki, dodatkowo szeleści, to dziecko w ogóle jest najszczęśliwsze!
Stąd mój dzisiejszy post i kolejna kolorowa propozycja dla maluszków.
Tym razem w kategorii zabawek :)

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia trzech wykonanych przeze mnie szeleszczących metkowców. Oczywiście wzorów i kolorów do wyboru jest więcej - wedle życzeń! Jednak poniższe propozycje najbardziej przypadły mi do gustu. Mnie oraz mojemu wiernemu testerowi w postaci biegającego bobasa w domu (co prawda właśnie przekroczył okres niemowlęctwa, ale zabaweczki mu się spodobały).

Zabawki o wymiarach około 20cmx20cm.
Po brzegach kolorowe metki.
Zabawka w środku szeleści, co jeszcze bardziej zaciekawia naszego maluszka.



Szare minky + niebieska bawełna + metki + kociak + szare zawijasy do zabawy






Szare minky + bawełna w serca + metki



Różowe minky + bawełna folklor + metki








Serdecznie zapraszam na fanpage Szufladkowni na facebooku :)
Dzięki temu będziecie na bieżąco informowani o nowościach i konkursach, gdzie do wygrania pojawią się różnorakie akcesoria i ubranka dla dzieci/niemowląt.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)