środa, 21 października 2015

Etui - za śladem czarnych kotów


Zauważyłam, że niektórzy zaczynają przestawać kierować się "kocimi" przesądami, o których pisałam tutaj.
Super ;) Tak trzymać ;)

Ku mojemu BARDZO pozytywnemu zaskoczeniu, jedna Pani zażyczyła sobie etui na książeczkę zdrowia dla swojego malucha właśnie z czarnymi kociakami. Wyszło super! Tak bardzo mi się spodobało, że postanowiłam pokazać Wam dziś efekt.

Pomysł na wzór - przesympatyczna klientka. Ja wykonałam tylko "brudną robotę" ;)




Etui pasuje na tradycyjny wymiar książeczki zdrowia dziecka o wymiarach 15x21.
Posiada zakładki z polarowego minky - idealnie nadające się na recepty etc.
Zapinane na rzep.
Dostępne różne warianty kolorystyczne.




1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)