czwartek, 15 października 2015

Buggy z paskiem na gumce

Dzisiaj chciałam Wam pokazać baggy w troszkę innej odsłonie :)
Mianowicie bez wzorków. Gładkie. Jedyną "ozdobą" pozostaje cudnie prezentujący się na dziecku obniżony krok, czarny pasek z gumką i czarne wykończenia nogawek.
Akurat te spodenki uszyłam dla mojego synka :)
Nie przepadam za ubieraniem malucha w pstrokatej górze i dole, dlatego postawiłam na proste stonowane szaro-czarne spodnie. Świetnie współgrają z jakimiś kolorowymi body i szarą czapą :)

Oczywiście wariantów kolorystycznych buggy mam do zaoferowania sporo. Pięknie wyglądają np. buggy szare w czarne grochy z czarnym bądź szarym paskiem czy wykończeniami nogawek;
buggy różowe z szarymi wykończeniami
łączenia granatów, czerwieni i innych kolorów z szarością
buggy we wzory
Niektóre z powyższych wariantów można obejrzeć na mojej facebookowej stronie w albumie "Spodenki" i "Komplety". Zapraszam serdecznie :)


Szare buggy z czarnym paskiem na gumce i czarnymi wykończeniami nogawek.
Szyte na miarę.
Dostępne różne warianty kolorystyczne.
Materiał : bawełniana dresówka.
Spodenki nadają się na każdą porę roku - w zimie spokojnie można ubrać pod nie rajstopki.


















Serdecznie zapraszam na fanpage Szufladkowni na facebooku :)
Dzięki temu będziecie na bieżąco informowani o nowościach i konkursach, gdzie do wygrania pojawią się różnorakie akcesoria i ubranka dla dzieci/niemowląt.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)