środa, 1 kwietnia 2015

Wyprawka - środki czystości - listki do prania Dizolve



Skoro o wyprawce dla dziecka mowa, nie sposób nie wspomnieć o środkach niezbędnych do prania ubranek niemowlęcych. Wszystkie maleńkie ubranka, które kompletujemy dla naszego maleństwa przed jego przyjściem na świat, musimy wyprać w bezpiecznych, hipoalergicznych proszkach, które będą delikatne dla jego skóry.


Ja miałam wręcz obsesję na tym punkcie... Każdą nową rzecz wrzucałam do pralki i testowałam różne detergenty. Swego czasu myślałam, że najlepszym proszkiem i płynem do prania jest Lovela. I owszem, jest świetna, odpowiednia dla skóry niemowlaka. Do tego przyjemnie pachnie. Tylko w półce zajmuje dużo miejsca...jak to butle z płynami ;)


Pewnego dnia w moje ręce wpadły listki do prania Dizolve. Szczerze mówiąc podchodziłam do nich dość sceptycznie. Jednak wypróbowałam i teraz z czystym sumieniem mogę polecić. Nie tylko mamom... Te listki są tak neutralne, że nadają się do prania każdej odzieży. Są hipoalergiczne, ekologiczne i nie wymagają dodatkowo żadnych płynów zmiękczających. Przede wszystkim jednak zajmują mało miejsca w szafie. Cieniuteńkie listki zamiast dużych butli z płynami do prania? Przekonałam się.
O Dizolve można więcej przeczytać tutaj.





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze - ogromnie je doceniam :) Jeżeli Wam się tutaj podoba - zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga :)